Monday 14 January 2013

PERKEMBANGAN SUAMI DENGAN KORSET PREMIUM BEAUTIFUL

Gambar ketika suami menggunakan Waist Nipper Premium Beautiful

Satu perubahan yang ketara ketika suami memakai korset premium beautiful ialah sewaktu beliau duduk. 

Postur badan nampaknya semakin baik. Bengkung Premium Beautiful ni membantu beliau untuk duduk dengan tegak sebab bengkung ni menyokong bahagian pinggang.

Sebelum Memakai Bengkung
Selepas Memakai Bengkung

Gambar kat atas ni nampak bahagian pinggang lebih tegap berbanding gambar sebelumnya kan.

Antara perkara lain yang saya perasan semasa suami memakai bengkung Premium Beautiful ialah:

* beliau tidak merungut sakit di mana-mana bahagian badan, bermakna beliau selesa dengan material korset dan memberi beliau fleksibiliti untuk bergerak 360 darjah.

* selepas 2 minggu, perut beliau semakin kempis.

2 perkara ini telah beri perubahan kepada suami. 

Tidak rugi untuk mencuba dan inilah hasil yang saya perolehi melalui ikhtiar saya menggunakan korset ini.

Owh, sebelum saya terlupa, staf di pusat fisioterapi juga ada memberikan pandangan beliau bahawa bengkung ini boleh digunakan bila-bila masa samaada ketika berbaring, duduk dan berdiri. Sesuai untuk pesakit seperti suami saya yang tidak boleh berjalan yang mana bengkung yang dijual di farmasi hanya sesuai untuk duduk dan berdiri sahaja dan tidak sesuai untuk baring.

Buatlah pilihan yang tepat dan selamat mencuba..:)


***

sms/call/whatsapp
0136053352
email
fiza120@gmail.com

***





No comments:

Post a Comment