Thursday 17 January 2013

SAYA DAN KORSET PREMIUM BEAUTIFUL - TESTIMONI

Dua hari lepas saya ada cerita pengalaman suami menggunakan bengkung premium beautiful kan...


hari ini saya share pasal pengalaman saya pula ya..

saya gunakan kesemua 3 pieces iaitu long bra, long girdle, waist nipper.


Disebabkan saya ni tak pernah guna korset, so agak janggal nak sarungkan ketiga-tiga item ni tadi...

tapi lepas pakai, rasa tak nak buka pulak..hehe..

Saya bukan pakai untuk suka-suka..ada sebabnya..sebab utama ialah sakit pinggang...akibat daripada menyabit rumput di rumah Sunway Kayangan...

tapi sebelum tu memang saya rasa sakit-sakit badan, sebab banyak tolong suami, angkat, alih badan dia masa dia tak sedar dulu. Lepas tu dia tak boleh bangun semua tu, lama juga, ada dalam setahun..

So, amazingly, saya baru je pakai korset tu tak sampai 8 jam, sengal-sengal kat tulang belakang tu dah hilang terus..sampai sekarang...hmmm..

yang paling best korset ni bantu saya untuk angkat barang berat dengan mudah..macam wheelchair tu kan..

Alhamdulillah, postur badan saya pun makin baik, bila duduk saya dah tak bongkok..begitu juga bila berjalan...:)












No comments:

Post a Comment