Monday 17 December 2012

GREEN LEADERS ACADEMY MALAYSIA (GLAM)

Hari Jumaat lepas 14 Disember 2012, GLAM telah bertukar ke tempat baru. Lebih segar dan lebih selesa. Ada bacaan yasin dan doa selamat sempena meraikan tempat baru kami.
Alhamdulillah, masih ada tempat untuk kami menimba ilmu bersama dengan pemimpin yang tidak putus-putus memberikan semangat dan motivasi untuk kami teruskan perjuangan kami dalam perniagaan ini.

Mereka tidak memaksa, kelas yang santai, kelas yang banyak menyuntik semangat. Pada pandangan saya, kelas sebegini tidak sama dengan kelas yang pernah saya hadiri sebelum ini. Dan untuk pengetahuan semua, saya pernah hadir ke beberapa kelas untuk perniagaan seperti ini. Tetapi, kelas di GLAM ini ada aura yang tersendiri.

Apabila selesai, saya pulang ke rumah dengan semangat yang pemimpin berikan hinggakan kadang-kadang susah nak lena sebab berkobar-kobar nak teruskan perniagaan.

Saya bertemu dengan kawan baru, mengeratkan lagi silaturrahim antara kami. Saya juga sempat bergambar dengan pemimpin.



Inilah sebahagian dari 'team' saya. Peluang bergambar bersama pemimpin iaitu Hanis Haizi dan Maisarah Ibrahim adalah sesuatu yang bermakna buat kami.

Saya tidak pernah terfikir yang saya akan berada bersama mereka. Jika diikutkan, memang saya tidak mahu berniaga. Saya takut, malu, segan. Tapi dengan mereka, saya telah bina sesuatu yang baru dalam diri saya. Saya menjadi lebih positif dan berkeyakinan.

Mudah sahaja untuk jadi seperti mereka. Jika tidak kerana keadaan suami saya, mungkin saya tidak akan bersama mereka.

Syukur kerana Allah lorongkan jalan ini. Semoga ramai lagi yang dapat mengambil peluang dan manfaat ini. 

Mulakan perniagaan anda sendiri bersama kami dan anda akan dapat banyak ilmu dan manfaat untuk anda gunakan dalam perniagaan anda sendiri.

Bulan Disember ini merupakan bulan terakhir untuk anda merebut peluang sebanyak RM4500, yang mana peluang ini akan berakhir pada 31 Disember 2012.

********
Mulakan langkah anda sekarang. Saya bersedia membantu anda membina perniagaan anda sendiri.

SMS/WHATSAPP : 013.6053352
fiza120@gmail.com







No comments:

Post a Comment