Monday 10 December 2012

PERCAYA ATAU TIDAK?

Anda percaya atau tidak, korset Premium Beautiful ini telah berikan saya banyak manfaat?

Jika saya kata tidak, bermakna saya telah berbohong..

PB telah bantu saya mencapai perkara berikut:

* Keyakinan diri
* Kesihatan - sakit belakang sepanjang menjaga suami telah sembuh
* Kewangan - memakai PB sambil berbisnes sangat berbaloi
* Sahabat - tahu menghargai erti persahabatan
* Tanggungjawab - bantu diri sendiri dan rakan kongsi untuk berjaya
* Ilmu - tentang produk, perniagaan internet, social networking, komunikasi, dll
* Kegembiraan - membuat suatu perkara baru berdasarkan minat
* Masa - menghargai setiap masa yang berlalu 

Kita memang akan sentiasa belajar dan terus belajar. Sesuatu yang saya tidak pernah terfikir saya akan lakukan tetapi kini saya lakukan juga. Bukan untuk sesiapa. Untuk diri saya, keluarga khususnya dan masyarakat amnya.

Saya merasa terpanggil untuk membantu mereka di luar sana kerana saya tidak mahu mereka merasai kepahitan yang saya rasa. Sekurang-kurangnya kita sudah bersedia apabila tiba masanya nanti. Pokok pangkalnya PERCAYA @ TIDAK? Asas percaya ada dinyatakan dalam Rukun Iman:

  • Beriman kepada Allah
  • Beriman kepada Malaikat
  • Beriman kepada Hari Kiamat
  • Beriman kepada Para Nabi dan Rasul
  • Beriman kepada perkara ghaib
  • Beriman kepada Qada' dan Qadar

Selagi tidak ada rasa percaya, selagi itu kita takkan bertindak. 

Percaya dengan saya, bermakna anda telah bersedia untuk sahut cabaran yang seterusnya.

Hubungi saya jika perlukan khidmat nasihat tentang produk Premium Beautiful
dan produk-produk lain yang berkaitan.

 Saya sedia membantu......

-------

*juga peluang untuk anda merasai pengalaman saya berbisnes dengan rakan-rakan kongsi yang telah terbukti berjaya. Anda juga berpeluang memiliki RM4500 bonus bagi tempoh sah sehingga 31 Disember 2012 ini sahaja...Izinkan saya menggalas tanggungjawab itu......*

fiza120@gmail.com
013.6053352







No comments:

Post a Comment